Alla inlägg den 6 juni 2011

Av Johanna Franzen - 6 juni 2011 12:30

jaha, då var lång helgen  över med alla röda dagar!


lördag var det jobb från 7 - 18:30

efter en hel jobb dag ihop med sandra 

spenderade vi även endel av kvällen ihop!

när vi kom hem satte vi oss nere på gården vid lägenheten!

hon drack vin & jag drink! 

så skönt i det här härliga vädret!

kom även ett par till tjejer!

mycket trevligt!


jag tog en tidig kväll eftersom jag skulle jobba igen 

hela söndagen!

så blev lite tv och sängen vid 11 tiden!


Söndag jobb från 9:30-18:30

eller ja vart ju 19:00

eftersom att lastbilen kom när vi precis skulle larma och gå hem!

vi trode inte den skulle komma någon leverans!

men där stod han iaf lagom när man precis skulle gå hem!

var bara att stanna och låta honom lasta av!


efter det bar det av till åmmeberg på middag hemma hos kaylls familj!

vi tog även en sväng upp till mina föräldrar också!


Måndag


en ledig daag :)

kayll och jag städa först lägenheten ihop!

går så fort när man gör det tsm! skönt!


efter det åkte jag, kayll & tobbe mot harge!

spela minigolf och kände på vattnet!


vi tog även en glass i hamnen & besökte hembygdsgården!


när kayll & jag kom hem fixa han sina matlådor och sen åkte vi hem till mamma & pappa och grilla och spela kort!


 






Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards