Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Johanna Franzen - 6 februari 2011 19:20

redan hemma igen! efter en härlig vecka!

fy vad inte kul det är med snö och kallt!

jag hatar skiten!


sol, bad och drinkar passar mig (:


vi har haft en jätte bra vecka iaf, synd bara att det tog slut!


vi har

  • ätit ute varje dag, god mat mums!
  • druckit drinkar
  • festa
  • handlat
  • kollat olika delar av gran canaria
  • kollat sand-dynor!
  • sola. bada i pool & hav!
  • kollat på michael jakson
  • haft en underbar semester :)

längtar redan till vi åker från sverige igen!!


sand överallt (:, nästan som öken


   

kayll :)<3


 

firar min födelsedag

med tårta & sangria


 

Mini golf 

duktig kille, gjorde i sanden (:


 

drink (:

 

sand-dynor


 


pool

  

jag & emma


  


området


_________________


söndag

jobbat hela dagen halv 10 till halv 7

nu ska kayll och jag laga mat och tvätta

sen sätta på en film och mysa lite (:


ha en trevlig kväll :)

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards