Alla inlägg under november 2011

Av Johanna Franzen - 10 november 2011 12:08

äntligen är det torsdag, fy den här veckan var seg tycker jag!

idag ska jag jobba mitt sista pass för den här veckan, sen blir det helg!

blev lång helg för mig eftersom jag byte tid med milla den här veckan, så hon kunde åka till ullared.

och då vart det att jag fick ledigt fredag, lördag, söndag... sen börja jobba måndag kväll.


Igår gjorde jag inte mycket mer än att jobba, jobb från 6.16:15

men jag stanna även kvar i en timme för att fixa lite saker.

förstår verkligen inte vart vi ska göra av alla julsaker, som ska komma in?

finns ju ingen plats.


så igår kväll låg jag mest och deppa i soffan och åt godis & drack glögg.


har inte heller varit på gymmet den här veckan, vilket är dåligt av mig.

sitter hemma i stället och äter godis... låter ju bra!


idag kommer min älskling hem, som jag längtat i den här sega veckan!


ikväll ska jag även visa upp lägenhten igen...

visade den ju i tisdas, sen kommer det kanske 2 stycken ikväll


lite kul att alla tror att dom är först i kön, för de har dom sagt där nere på askersundsböstäder.

men jag ringde dit idag och kolla, med alla går tydligen om varandra...

eftersom endel av dom står i bostadskö.


så det som ringde sist till mig står tydligen först.


nä, nu ska jag göra mig lite kaffe... hejdå (:



Av Johanna Franzen - 2 november 2011 14:09

ONSDAG


Ledig dag idag, sov till halv 11...

jätte skönt, underbart att bara kunna ligga kvar och njuta.


nu på förmiddagen har jag varit nere hos Sandra & ludwig.

där fick jag ny bakta muffins & kaffe.

efter det svängde jag förbi jobbet, och kolla vad dom gjorde mina godingar.


nu är jag hemma har precis tagit tag i mitt diskberg...

ska snart åka med mamma till örebro...

hon skulle in till ikea och så, så jag hänger med...

glömde även köpa flyttlådor igår när jag var där.


ska väl ner och skriva papper på nya lyan i slutet av veckan.

hoppas bara på att den går att få mysig & lite fin. lite ångest.


Här är lite förslag på ny säng


  

NR:1 Jysk 

  


  

NR 2 Ikea




Av Johanna Franzen - 1 november 2011 18:25

Jaha idag ringde klockan vid 6, var egentligen ledig idag, men jag tog lite extra tid.

så vart ett minipass 6:30-9:30

sen bar det iväg mot gymmet, där sandris vänta.

efter det vart det hem till duschen & sen vidare mot mikaela & lille oscar.


nu på em har jag varit inne i örebro, fy tycker det är sådär att åka ensam.

men jag fick med mig lite julklappar & tapeter.


nu ska jag snart laga lite kycklingsallad, ska vara klart till sandra slutar jobbet :)





Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards