Alla inlägg under oktober 2011

Av Johanna Franzen - 12 oktober 2011 18:20

Idag gick man upp klockan 05:00, började jobba redan klockan 06.

fy vad kallt det var idag, inge vidare...vart vinterjacka på! 


gick jätte bra på jobbet idag, var inte mycket folk alls...

så vi han fronta och städa endel... är kul när man hinner det , inte ofta ;)


när jag slutade klockan halv 2, så åkte jag ner till sandra & ludwig.

vi tog oss en promenad till stan kolla lite butiker och köpte med oss mat hem till dom, från smörgås butiken.

mycket god sallad måste jag säga...


sen vid halv 5 tiden vart det fika & prat med jenny på tutingen.. :)


nu ska jag slänga ihop lite middag...

färskpasta med köttförsås med vitsås i ugn.



Av Johanna Franzen - 11 oktober 2011 10:18

God morgon


Härlig morgon, även om jag typ alltid är trött när jag vaknar.

har precis damsugit & nu ska jag få i mig lite att äta.

ska snart ge mig iväg till konsum fick se något GOTT jag bara måste prova ;)


  


Den ska jag ta med mig ner till Sandra när jag ska dit på förmiddagen.


Idag ska jag även mot gymmet, ihop med grannen.

hoppas man orkar nu när man varit sjuk.





Av Johanna Franzen - 9 oktober 2011 18:40

Jobbat hela dagen idag halv 10-18:30

gick bra på jobbet idag, men man vill alltid hinna mer än vad man gör!


när jag kom hem hade kayll städad hela lägenheten, skurat, dammat & damsugit.

även satt fart på tvätten. nu ska vi laga mat ihop.


idag har vi redan varit förlovad i 1 år <3:)

och i jul har vi redan varit tsm i 4 år... 

tiden går fort när man har roligt ;)


igår kväll var vi nere på relaxen här i stan, mycket bra måste jag säga!


 

Av Johanna Franzen - 7 oktober 2011 21:38

Fredag kväll, ligger just nu i soffan och kollar på idol och myser under en filt...


men fyyy jag kan inte säga att jag tycker många är så bra asså?..


Idag var det jobb från 6-14:15

gick bra på jobbet.


när jag kom hem var jag typ död, ville bara sova!

kayll har smittat mig med sin feber & halsverk.


men iaf vart jag med tvingad in till örebro en snabbis, kayll skulle ha en grej till sitt modellflyg..


och jag gick in på marieberg och bara typ "hämtade"

en jacka jag kolla in på internet.

en affär sen hem igen.



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards