Alla inlägg under maj 2011

Av Johanna Franzen - 10 maj 2011 11:15

idag är man ledig!

en utav mina 2 lediga dagar denna vecka!


idag åkte jag upp till mikaela med lite glass, men så fort jag kom så åkte vi ner till sandra istället :), där åt vi glass och prata!

ludwig var ju självklart också med ;)


han har redan blivit ganska stor även fast han bara är 4 veckor :)


efter de åkte jag hem och så sola jag och grannen nere på gräsmattan!

sen tog vi oss en tripp till marieberg!

fick med mig en söt klänning hem!


när vi kom hem grilla vi i solen & tog en kvälls prommis!

Av Johanna Franzen - 8 maj 2011 20:45

idag har kayll och jag varit ute på sjön!

hela dagen!

så skönt väder


Av Johanna Franzen - 5 maj 2011 20:30

idag jobba jag från 6:30 - 11:00

minipass :)


sen åkte jag ner till vårdcentralen och sen hem och duscha!

sen tog jag bilen mot Kumla till jenny!

där fika vi och prata!

vi tog även en sväng förbi Marieberg!


idag kom även kayll hem igen :)

Av Johanna Franzen - 4 maj 2011 16:31

idag började jag jobba klockan 10

så innan det blev det inte mycket annat än duscha och äta frulle!


jobbade till klockan 13 idag minipass! skönt de också!

efter det passa jag på att handla hem lite mat till helgen!

fy tycker de är för dyrt med mat haha!

annars är det att jag äter för mycket ;)


när jag kom hem åkte jag med sandra "grannen, polaren, jobbarkompisen" ut till inredningsbutiken utanför askersund!

hitta tuvär inget att handla :/


sen släppte jag av henne på jobbet! där handla jag med mig 2 blommor...

sen åkte jag vidare mot jouren hämta ut ett paket från H&M.


nu är jag hemma och försöker få någon ordning på min lägenhet!

för ursch så det ser ut, man undrar ju var all skit kommer ifrån!

fy booooooort med skiten!



imorgon är det jobb igen från 6:30-12

sen ska jag ner till vårdcentralen! & sen vidare mot Kumla!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards