Alla inlägg under mars 2011

Av Johanna Franzen - 16 mars 2011 15:00

idag var det jobb på morgonen!

från 7-10 bara minipass!


sen hem väcka upp kayll och be han följa med mig till örebro!

fick med han tillslut!


så vi tog en sväng till marieberg!

handla mig lite nya kläder!


ikea, och handla lite småsaker


sen in till örebro till kaylls hobby-butik!

sen tog vi även en sväng på stan!.. men attan vad kallt det blåste där..


  

en av sakerna som fick följa med mig hem (:


sen hem och baka lite gjorde mockarutor!

då kom tobbe hem till oss på fika!


sen var det tid att göra sig iordning för att åka på tjejkväll!

svängde först förbi och handla med lite blommor!


jätte mysig kväll, hemma hos mikaela!


prata om hur mycket som helst!, och alla tjejer var där kul :)



    

Jenny 


  


Ellen, Mikaela med bebismage!, endel av Jenny :)

"fick tuvär inte med maria på bild"




Av Johanna Franzen - 13 mars 2011 20:27

söndag!


idag vakna vi vid halv 11 tiden!


åt lite frukost och åkte och handla lite!

sen hem till mamma på lite mat!

där var även thilda och andreas!

thilda var inte riktigt frisk!.. men hon prata på iaf :)


vi tog även en sväng förbi kaylls föräldrar!

nu är kayll snart klar med deras kök!

blir jätte fint vitt-lantligt 


 

 En bild på köket för ett tag sen, har hänt lite mer sen bilden togs


på vägen hem prata vi om vad vi skulle laga för middag

till kvällen!, känns som man jämt äter kotletter,fläskfile, ytterfile!

nä vi ville ha någe annat!


så idag står det oxfile på menyn


oxfile, potatisgratäng, rödvinsås & fetaostsallad


till efträtt blir det hemma gjord chokladpudding

"som sandra sa hon skulle göra igår ;)"


nu blir det film med middag! trevlig söndagkväll


Av Johanna Franzen - 12 mars 2011 20:26

idag väckte bella mig vid 7tiden... hon ville gå ut!

så var bara häva sig ur sängen!

sen sov vi igen till halv 12

då åt vi frukost och tog en mini promenad!


sen börja vi städa, sen åkte vi till vanja en stund!

hälsa på julia :).. hon har blivit stor och kan gå!


där fika vi och åt mat!


sen när jag kom hem städa jag vidare sen kom sandra över!

och vi gick på en promenad!

sen gick vi hem och tog oss lite kaffe!


nu har jag nästan städat klart, går inge vidare ursch! inge kul då.



"föresten vart det inget med lägenheten!, passa inte oss"



Av Johanna Franzen - 10 mars 2011 21:20

idag vakna man av att jobbet ringde!

vart jobb från 10-13

sen hem och träffa sandra fika :)

och sen jobb igen från 16-20-15


nu har jag precis ätit och nu ska jag lägga mig i sängen och kolla tv!

kayll är och tränar!


imorgon är det fredag!... jobbar från 14-20:15

sen tar jag helg :)

Av Johanna Franzen - 8 mars 2011 13:07

åh, vad det är underbart när man vaknar och man ser solen!

så himla skön känsla! snart är våren här och sommar på väg :)


idag har jag inte hunnit med så mycket än, ätit frukost och varit på gymmet!


har totalt tränat 10 dagar nu sen vi börja :)


idag ska jag ta en härlig promenad i det fina vädret!


sen ska kayll och jag även iväg och kolla på en annan lägenhet!

en 2:a


vi får väl se vad vi tycker!, är ju dubbelt så dyrt från att bo här!

vi har ju några krav, man vill ju inte byta ner sig :P


nä nu ska jag nog dra på lite kaffe

Av Johanna Franzen - 7 mars 2011 13:00

idag var jag och träna och sen fick jag besök av sandra!

var lite kaffe och en tripp ner till centrum!

efter de vart det jobb från 15:45-20:15


gick bra på jobbet idag, bilen var tidigt och mycket kunde göras!


när jag sluta tog jag bilen hem till mamma!

och var där ett tag, sen åkte bella och jag hem!


Av Johanna Franzen - 6 mars 2011 13:15

jobbat från 9:30-18-30

tv mys med kayll


  

Av Johanna Franzen - 5 mars 2011 21:15

idag gjorde vi inte mycket underdagen!

var hemma och tog det lungt!


på kvällen tog jag, kayll & tobbe bilen till hallsberg!

där möte vi malte för att sepla bowling. vem kom inte 2a igen! jo jag!

sen vidare in till örebro! åt på pacos och gick vidare till pithers!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards