Alla inlägg under december 2010

Av Johanna Franzen - 16 december 2010 20:45

idag gick kayll och jag upp ganska sent!, som vanligt nu förtiden eftersom typ ingen av oss jobbar!


gjorde inte så mycket på morgonen var på netto och handla en sväng.

sen på dagen/kvällen var vi med daniel och vickan!


hämta grejer i kumla och hjälpte dom att bära!

sen var vi hos oss på kvällen och fixa middag!


alltid trevlig att hitta på lite saker!

kul också att dom bor väldigt nära nu så nu kan vi träffas oftare!


    



Av Johanna Franzen - 12 december 2010 14:30

Idag har jag jobbat hela dagen

från halv 10-18-30

gick jätte bra på jobbet vi gjorde så himla mycket. kul när det går bra!


efter jag sluta åkte jag hem till mamma & pappa

där delar av släkten väntade!

vi skulle fira kaylls födelsadag!

även fast han inte fyller före tisdag!


så vi åt fläskfile med potatisgratäng & tårta :)


men kayll vart försenad till sitt eget kalas för han var hos sin kusin på lördagen i kristinehman! och körde hem åt fel håll och kom till NORGE!!!

klantigt!!! så han tog en omväg på 3h.


men vi han ju som tur med att fira iaf :)


  

<3


Av Johanna Franzen - 11 december 2010 21:42

Fredag!


gick upp duscha och åkte ner till stan för att beställa tårta till söndag!

sen var jag och kayll bara hemma på dagen!

satt och kolla på lite olika grejer på blocket!


på kvällen åkte vi upp till mamma och pappa oc spela spel

"med andra ord!"

pappa & kayll vann mot mig och mamma!


var iaf kul, vi sov även över där..


  


Lördag!


idag har vi varit nere på stan hämtat tårta m.m

även passat på och städa i lägenheten!

torkat av allt i köket!

skönt när det är färdigt!


nu på eftermiddagen har jag varit hemma hos mamma och pappa!

hälsat på valparna och thilda & måns var där!


nu ligger jag i soffan och kollar på tv!

ska snart lägga mig!

upp och jobba imorgon hela dagen

9:30:-18:30


efter det ska vi ha kalas för kayll som fyller 22 på tisdag!

alltid kul när släkten träffas och äter lite!


föresten har jag bott i lägenheten i 1år idag! tiden går fort!

men skönt att man kan ta hand om sig själv!


natti natt

trevlig lördag kväll


    

 

jul fint hemma, myyyysigt =)

Av Johanna Franzen - 9 december 2010 22:29

idag gick jag upp klockan 8 för att ta ut bella! och sen gick vi och sov igen!

efter det vaknade jag av frukost på sängen <3


sen tog kayll och jag på oss och åkte till mamma & pappa!

kayll och pappa åkte ut i skogen idag!

jag var hemma med mamma och hundarna!


sen idag har jag träffat sandris & milla!

planerat att åka och hyra stuga :)

skulle vara nice!

läääängtar!


just nu väntar jag på julen

har typ alla julklappar klara!

myyysigt :)


nu ska jag kolla lite på tv :)

Av Johanna Franzen - 7 december 2010 19:34

idag gick man upp och duscha åt en snabbfrulle

& efter det åkte jag & kayll med göran in till örebro!


vi stanna till på lite olika butiker, tog endå ganska lång tid!

passa även på att fika inne på marieberg!

vi var även och köpte grejen som gick sönder på min bil!


nu är jag hemma och har precis städat hela lägenheten!

medans kayll fixar med min bil (:


tänkte ge mig iväg till jouren och handla lite


ha en bra kväääll


Av Johanna Franzen - 6 december 2010 20:40

god kväll :)


idag gick jag upp vid halv 10 för att fixa klart med all tvätt!

efter det blev det frukost och vidare hem till mamma!


där fixa kayll och jag med min bil

bytte olja & filter. köpte även tändstifft men det har vi inte fixat med ännu.

vi passa även på att pajja en sak underbilen! vilken inte är skoj :/

vi ska iväg och köpa de imorgon!

jag som redan la ut typ 1000 kr på all annan skit!

tråkiga utgifter HATAR jag :/:/!!


laga även mat hemma hos mamma!, köttgryta!

sen tog jag mammas bil till jobbet!

gick bra på jobbet även fast leveransen inte kom före 19:30.


nu sitter jag hemma och ska snart steka på lite hamburgare!

orkar inte fixa något annat så det får bli det :)


sen mys i soffan med mitt hjärta! <3

han är det bästa som finns :)


imorgon blir det örebro!

för att köpa bilgrej och tvspel till kg.


ha en bra kväll :)


  

Av Johanna Franzen - 5 december 2010 21:31

idag är det söndag!


låg kvar länge i sängen idag! trött.. kayll gick inte upp före halv 2.


thilda kom till oss idag vi skulle vara barnvakt!

hon är verkligen en liten toppen tjej!

idag har hon städat här hemma med sitt moppset haha!

vi har även varit hos camilla och bakat!


  

Thilda :)


nu håller vi på och fixar lite här hemma!

tvättar och lagar mat!

snart ska vi se på filmen Red!


ska även sätta upp dom sista julgrans kulorna i granen!

som jag var tvungen att köpa tråd till som ej kom med i förpackningen.


imorgon är det måndag och ny vecka med jobb igen!


trevlig söndagkväll


  

Fick en fin blomma idag för att jag var barnvakt 



  

Kort innan nu innan jag har satt i dom sista förpackningarna

med röda kulor

myyysigt :)





Av Johanna Franzen - 4 december 2010 21:30

Lördag!


idag vaknade vi av att mobilen ringde!

sandra och stoffe som ville gå ut och äta och gå på bio!


lät ju som en jätte bra ide :)


så på dagen var vi och handla lite och sen åkte vi hem till

kayllsföräldrar där fika vi och prata!

vad man kan rinna iväg när man pratar ibland!

prata om att bygga ut huset och byta kök!

haha inga små pengar man pratar om :)

men det är ju tur man har drömmar!


efter det åkte vi hem och tog fram våran julgran!

nu är all julpynt framme här hemma!

mysigt!

  

nu har rummet julgardiner!

på den här bilden är inte julgranen uppe än :/




efter det gjorde vi oss i ordning och gick ner till sandra och stoffe!

vi åt en god middag på jensens vid stortorget!

och gick på bio


väldigt trevligt :)


 

Chokladpuddning :) muuuums

 

Kayll & Stoffe


   

Min julmust kaylls öl haha



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards